25/11/2010

Clear Chloé

1
2

Jeszcze na dobre nie zaczęła się zima, a zagraniczne serwisy modowe serwują najświeższe informacje dotyczące wiosennych trendów. Ja zawsze do takiego świetlanego wyprzedzenia czasu podchodzę niechętnie, ale tym razem poczyniłam wyjątek. Gdy tylko ujrzałam przezroczyste buty Chloé od razu się zakochałam! Jestem przekonana, że gdy tylko temperatura wzrośnie do + 10 stopni te buty staną się hitem. Ale oprócz nich cała kolekcja akcesoriów zasługuje na pochwałę. I tak tylko wspominam, gdyby ktoś nie wiedział co mi kupić na urodziny, to już wie. :)
Miłego dnia!

Although the winter hasn't come yet, some fashion sites are giving the latest information about spring trends. Usually I'm sceptical about such a time overtaking, but this was an exception. I fell in love with transparent Chloé shoes immediately! I'm sure they'll become a hit. So, now you know what to buy me for my birthday :)
Have a nice day!




source: http://www.style.com/accessories/search

12 comments:

  1. I'm a huge fan of transparent accessories - it sparks a lot of conflict between my group of friends because they all hate them, but I absolutely love them.

    ReplyDelete
  2. też przyuważam takie tendencje.. tuż po jesieni wchodzi kolekcja wiosenna :) a zima? ;)

    ReplyDelete
  3. sam pomysł jest oczywiście bardzo estetyczny i cudowny,ale obawiam się, że ściśnięta stopa będzie wyglądała dość groteskowo w tym przezroczystym bucie;/ za to częściowo przezroczyste torby (które wypuściła jako pierwsza kilka dobrych lat temu furla), bardzo mi się podobają, bo warunkiem oczywiście, że się ma porządek;)

    ReplyDelete
  4. też chcę, też chcę!!!
    buty są rewelacyjne!!!
    umyta stopa nie będzie wyglądać groteskowo;)

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Absolute favourites of the season, I mean, it's unlike the Aviator trend, you just know it's not going to be EVERYWHERE...
    Well, although I did see many many perspex heels during the SS11 pressdays...

    ReplyDelete
  6. przepiękne buty i torebki!
    swego czasu chyba prada miała podobne :)

    ReplyDelete
  7. te buty mają w sobie "COŚ" :)

    ReplyDelete
  8. Też nie przepadam za przeglądaniem zapowiedzi na wiosnę zimą, bo lubię się skupić na nadchodzącym śnieżku i atmosferze świąt ;) Ale ta mała torebeczka cieszy oczy...

    ReplyDelete
  9. Ta czarna torebka jest cudowna, zwróciłam na nią uwagę, mimo ich ilości na style.com :)

    ReplyDelete
  10. Chloe ma też w tej kolekcji cudne przezroczyste sandały na niższym obcasie-marzenie...
    Przy okazji, choć nie na temat chcę nadmienić, że Twój blog jest jednym z moich ulubionych.Zawsze zaglądam tu z przyjemnością i nigdy nie przyjdzie mi do głowy, żeby coś krytykować. Wśród polskich(i nie tylko) blogerek nie masz sobie równych. Pozdrowienia z Krakowa. Dagmara

    ReplyDelete
  11. Za te przezroczystą torebkę zgodziłabym się nawet pokazać zawartość mojej torebki!

    (i pozdrawiam, bo tu White Tights po przenosinach:)

    ReplyDelete