16/02/2012

new in: perfect white belt

IMG_7495
Biały kolor zahipnotyzował mnie na tyle mocno, że wszystkie części garderoby chciałabym mieć w tym kolorze. Białego, idealnego paska szukałam bardzo długo, bo tak jak idealny biały tshirt stał się chyba towarem deficytowym. Tak jak białe koszule, spódniczki i marynarki, biały pasek będzie moim ulubionym dodatkiem na wiosnę!



//I'm hypnotized in white color so much that I would like to have all pieces of clothing in that color. I was looking for the perfect, white belt for a long time. Just like white shirts, skirts and jackets, white belt will be my favorite piece of accessories for spring!




white leather belt - Fashion Freak

7 comments:

  1. Hahah ja mam tak samo, jak myśle o ubraniach które chciałabym kupić to wychodzi na to , że na wiosne bede chodzic tylko w bialych total lookach. Pasek jest sliczny <3

    ReplyDelete
  2. boski pasek, też taki chce!

    ReplyDelete
    Replies
    1. biały pasek jest świetny ;]
      zapraszam do mnie;*

      Delete
  3. White is my fave color too :)

    http://fashionblends.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Biała marynarka?:) Masz już taką czy chciałabyś mieć? Bo ja mam taką dość długą, białą, oversize i nie wiem do końca jak ją i z czym nosic. Mogłabyś mi coś podpowiedzieć?

    ReplyDelete