Social icons

IMG_4035 IMG_4009
Fashion Week time is the best part of the fashion year. It's a great idea to spend some time with friends, who think about fashion the same way. The atmosphere is pretty amazing, and everyone who goes to Fashion Week knows that. To take part in fashion shows you don't need a group of sponsors. What you need is commitment. For the last month I have been planning my trip; booking my flight and writing to designers for invitations. And I did it! My time spent in London was magnificent. I can't wait for next Fashion Week season! Regardless of the "super fashionable clothes" I can't imagine my trip without a pair of dark sunnies, colorful lipstick, moleskine, boyish watch and magazines, that make my traveling time more enjoyable. 

//Fashion Week to dla mnie prawdziwe święto mody i czas do spotkania z ludźmi, którym w duszy gra to samo. Atmosfera jest naprawdę niezwykła, Ci którzy byli na pewno podzielają moje zdanie. Żeby być częścią tego wydarzenia wystarczy tylko chcieć. Nie potrzeba rzeszy sponsorów, żeby spełniać swoje marzenia. Przez ostatni miesiąc planowałam lot i pisałam prośby o zaproszenia na pokaz do projektantów. I udało się! Trzy dni w Londynie były naprawdę wspaniałe i już nie mogę się doczekać kolejnej edycji za pół roku. Leciałam tylko z bagażem podręcznym i cudem udało mi się wszystko zmieścić. Bez względu na "super modne ciuchy" nie wyobrażam sobie mojego wyjazdu bez pary ciemnych okularów, kolorowej pomadki, notesu, zegarka i gazety umilającej czas podczas podróży.

10 comments

  1. rzeszy sponsorow, hehe ;)) well said.

    ReplyDelete
  2. Udanego pobytu :) I czekam na zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. Olivia mam pytanie z innej beczki:-) szukam pudrowego zapachu, wspominałaś kiedyś ,że używasz Chloe, czy masz wersję woda perfumowana czy toaletowa, z góry dziękuję za odpowiedź:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chloe to super perfumy, chociaż mi osobiście już się znudziły. Ja mam wodę toaletową. Polecam Ci perfumy Philosophy Amazing Grace, niestety praktycznie nie do dostania w Europie, ale warto szukać na Ebayu itd.

      Delete
  4. Dokładnie, bez rzeszy sponsorów!
    Będzie jakaś relacja z FW, please?

    ReplyDelete
  5. Zazdroszczę wyjazdu! A spakowanie się w bagaż podręczny pewnie nie było łatwe :/

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę Ci na maxa. Fajnie, że udało Ci się zorganizować wyjazd bez konieczności reklamy ciastek w każdym poście :)

    ReplyDelete
  7. Na jakie pokazy udalo Ci sie zdobyc zaproszenie?
    Napisanie prosby do projektanta - swietny prosty pomysl!
    Klaudia

    ReplyDelete