23/03/2014

SILVER PANTS

IMG_3674-kopia IMG_3668-kopia IMG_3663-kopia IMG_3655-kopia
photos by Bartek Szmigulski

//As I mentioned before, silver pants are among my favourite spring trends and one of the few things that looks spectacular with a white shirt and heels. This dreamy combination will appear here for sure, but today you can see the pants with a sweatshirt and a quilted jacket. Enjoy!

Tak jak pisałam 2 miesiące temu, srebrne spodnie to jedna z moich ulubionych propozycji na wiosnę. To jedna z niewielu rzeczy, które ze zwykłą białą koszulą i szpilkami wyglądają spektakularnie.. Takie połączenie z pewnością się jeszcze tu pojawi, a dziś bardziej na sportowo z bluzą i pikowaną kurtką. Enjoy!


jacket/FrontRowShop, sweatshirt/Mango, pants/MARIOS, bag/ZARA, heels/ZARA

26 comments:

  1. Nie wiem jak Ty to robisz, ale cos czego bym w zyciu nie zalozyla Ty tak genialnie laczysz, ze zaczynam zmieniac zdanie :D <3

    ReplyDelete
  2. Love this one, everything fits together. You have a very unique style!

    xx
    Kat

    katiquettestyle.blogspot.com
    katiquettestyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Kocham to połączenie. Zawsze chciałam takie spodnie ( tylko wersje rurki) ale czy takie nie będą optycznie pogrubiać nogi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dużo zależy od nóg :) Na zgrabnych, długich nogach wszystkie spodnie wyglądają dobrze. Moim zdaniem dobrym pomysłem są szersze srebrne spodnie, tutaj mnóstwo przykładów: http://www.pinterest.com/search/pins/?q=silver%20pants

      Delete
  4. wow, moja ulubiona stylizacja!!!!!! <3
    Obłęd!!!! Spodnie czadowe!
    Wyglądasz fenomenalnie, zbieram szczękę z podłogi *_*

    ReplyDelete
  5. Dla mnie wygrywasz dziś internety tym lookiem! Dosłownie, lepszego od dawna nie widziałam nigdzie! I skutecznie zachęciłaś mnie do kupna tej kurtki :) Nie dość, że jest pikowana, to jeszcze w kolorze khaki-idealnie.

    ReplyDelete
  6. rewelacyjne spodnie, poszlałaś:)

    ReplyDelete
  7. Jestem pod wrażeniem! Jest bosko!

    ReplyDelete
  8. genialnie <3 zawsze wyglądasz zjawiskowo :D

    ReplyDelete
  9. masz niesamowite wyczucie stylu i zawsze wyglądasz zjawiskowo <3

    ReplyDelete
  10. a mnie zachwyca ta kurtka, odważna stylizacja :)

    ReplyDelete
  11. Uwielbiam twoje zabawy z modą, jest światowo niebanalnie, a jednak ciągle w Twoim stylu. Super!

    ReplyDelete
  12. Oliwio, conversy krótkie białe czy czarne? Myślisz, które bardziej uniwersalne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och, zdecydowanie ciężki wybór! Ja mam i białe i czarne, trudno mi zdecydować. Polecam kupić białe na lato, a z czarnymi spokojnie można poczekać do jesieni.

      Delete
  13. idealnie !
    cokolwiek nie ubierzesz to się broni, masz klasę w sobie i żaden ciuch tego nie zmieni !

    ReplyDelete
  14. odważna i ciekawa stylizacja :) pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. zakochałam się rewelacyjnie!
    <3
    pozdrawiam:*
    Ola

    ReplyDelete
  16. WOW genialny zestaw, te spodnie robią wrażenie

    ReplyDelete
  17. Hej, spodnie boskie, ale mam pytanie, jak z zakupami z frontrow? Da się uniknąć vatu i cła?(pakują jako prezent?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z nimi współpracuję i nigdy nie płaciłam cła. Ale myślę, ze warto się upewnić i napisać do nich wiadomość :)

      Delete
  18. Raczej nigdy nie odważę się na takie spodnie, niemniej świetnie je połączyłaś z resztą. Gratuluje wyczucia:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  19. Great pants!

    http://fashion-soup.com/

    ReplyDelete