Social icons

IMG_0721 IMG_0718 IMG_0640 IMG_0699 IMG_0711
//The latest discovery? Thin scarf tied around my neck instead of strong jewelry. It's a great idea to diversify both daily and evening outfits. The white, oversize shirt and velvet pants are a tribute to the pyjama style, which has recently captured my heart.

Najnowsze odkrycie? Cienka szarfa wiązana wokół szyi zamiast ozdobnej biżuterii. To świetny pomysł na ożywienie zarówno dziennego jak i wieczorowego stroju. Biała, "za duża" koszula i welurowe spodnie to hołd dla stylu piżamowego, który w ostatnim czasie podbił moje serce. 


shirt/Front Row Shop, vintage scarf, velvet pants/COS, vintage bag, sunglasses/CELINE, sliders/ZARA

12 comments

  1. Wow! Very chic! xoxo

    ReplyDelete
  2. Jak ja nie lubię tak wiązanych chustek... ale reszta jak najbardziej na plus! Szczególnie podoba mi sie połączenie oversizowej góry i dołu :)

    ReplyDelete
  3. Boski outfit! Gdzie można kupić taka apaszkę, bo widzę że Twoja jest vintage?

    ReplyDelete
  4. I love the details of the shirt! Great outfit!

    \ Indigo Lights

    ReplyDelete
  5. Olwio chyba zaliczalas sie do tych blogerow, ktora nawiala do wsparcia polskiego projektanta, ktory stworzyl jakis zakiet dla c&a. Jelsi mam racje to czy wiesz cos na temat jej sprzedazy? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tej chwili jeszcze sam projektant Michael nic za bardzo nie wie, jeśli żakiet pojawi się w sprzedaży to na pewno w trochę innej formie. Pozdrawiam

      Delete
  6. Z COSa mam dwie pary, ale tylko jedna była na blogu i jest to ta z drugiego zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Hm... Takie szaliczki byly modne ok 10 lat temu. Niedawno jakis damski swierszczyk wymienil je wsrod 10 mod, ktore na szczescie przeminely (czy jakos tak). Zabawne, jak pewne rzeczy wracaja. No, dla ciebie to nowosc. Ale ja jestem za. Pozdrawiam, Joanna :)

    ReplyDelete
  8. Tak, to ten model. A materiał lekko się naciąga, ale bez przesady :)

    ReplyDelete
  9. Obłędny look! Musze sprawić sobie taki szal :)

    ReplyDelete
  10. Uwielbiam Cię!

    ReplyDelete